
Programari de gestió
- Inici
- Serveis LSP
- Programari de gestió
PROGRAMARI DE GESTIÓ
Plataforma de Gestió d'Inventaris
A LSP CONSULTING disposem d'una Plataforma de Gestió d'Inventaris. La nostra Plataforma de Gestió d'Inventaris és una aplicació informàtica multiusuari, recolzada sobre MS Access, totalment executable i utilitzable perquè cada Entitat Local pugui consultar, modificar, imprimir i actualitzar les dades d'inventari, sense limitacions de capacitat.
Així mateix, la nostra Plataforma permet exportar totes les dades a formats estàndard, si l'Entitat Local hagués de compartir-les amb altres aplicacions informàtiques.
El nostre programari permet i facilita:
- La ràpida actualització de l'inventari de béns a partir d'un ús fàcil i amigable, que permeti un àgil maneig de dades i documentació a les fitxes dels béns (altes i actualitzacions, etc.).
- La impressió de tots els informes necessaris a impressora, pantalla i PDF.
- Emissió i exportació dinformes comptables de Grup 2.
- Preparació d'amortitzacions de manera individual o massiva.
- Generació dels seients comptables i els exporta, per ser usats per aplicacions de comptabilitat.
És una plataforma en constant evolució, a la qual es van incorporant els diferents canvis de normatives, noves funcionalitats i necessitats de les Entitats Local. Cada Entitat Local es pot afavorir a més de les constants actualitzacions de versió de la Plataforma a través del contracte de manteniment.
Contacta amb LSP CONSULTING i coneix la nostra Plataforma de Gestió d´Inventaris i els avantatges que aporta a la teva activitat quotidiana. Sabem com ajudar-te.

LSP CONSULTING és una firma especialitzada en gestió patrimonial per a Entitats Locals. El nostre enfocament tècnic ens permet tant la traçabilitat i històric de cada bé moble i immoble, com la preparació de la documentació de tramitació, adjudicació, rectificació, comprovació i aprovació de l'inventari.
ENLLAÇOS LSP CONSULTING
OFICINES LSP CONSULTING
Avenida Pallaresa, 101
08924 Santa Coloma de Gramenet
682 078 267